środa, 19 października 2016

Bombki ozdobione koronką

Witam!!!
Kochani małymi kroczkami zbliżamy się do najpiękniejszych Świąt. Za nie całe dwa miesiące będziemy czynić ostatnie do nich przygotowania a na niektórych blogach już prezentowane są pierwsze świąteczne ozdoby.U mnie również zaczął się już czas na różne ozdoby. Wcześniej prezentowałam Wam koronkowe medaliony a dzisiaj przyszedł czas na prezentację pierwszych koronkowych bombek, będą jeszcze inne w tym również szydełkowe ozdoby.







Witam serdecznie nowych Gości w gronie Obserwatorów:)) Dziękuję za miłe komentarze:)) Cieplutko Was Kochani pozdrawiam:)) Buziaczki:))))))))))

68 komentarzy:

  1. Pięknie muszą wyglądać na choince... Mam nadzieję że kiedyś nam pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doniu,złote ręce masz...przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię ten czas... Już sie nie mogę doczekać.
    Przepiękne to mało powiedziane. Bombki są cudowne!
    pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu zjawiskowe! Jesteś perfekcjonistką.
    Pozdrawiam Doniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są cudne:) Choinka z takimi bombkami musi wyglądać niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne!!! Nieustannie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauroczyły mnie te cudeńka.Prześliczne !!!Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie Doniu przygotowania do świąt pełną parą idą. Śliczne bombki i jak ich dużo, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są. Pozdrawiam Mix Robótkowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu dużo pisać - no piękne są ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są te bombki Dorotko, po prostu bajeczne! Będą ślicznie wyglądać na choince. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorotko, cudowne te bombki - delikatne, misterne, romantyczne. Wyobrażam sobie, jak pięknie będą się prezentować na choince.
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorotko,tworzysz cudeńka.Będą efektownie prezentować się na choince :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne,jak pięknie muszą wyglądać na choince czy to jest gipiura?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Dziękuję Eluniu.Bombki ozdabiałam koronką z gipiury.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  15. Twoje bombki są wyjątkowe , cudne i delikatne . Podziwiam . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Donia co chwycisz do rąk to wychodzi cudo. Powiedz mi te bombki to kleiłaś na jaki klej. Ja malowała w zeszłym roku i w tym tez będę malowała ale tak z ciekawości pytam. Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Kochana bardzo dziękuję:))Do klejenia koronek na bombkach używam kleju Magic.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Prawdziwe cuda, kochana podziwiam Twoje prace zawsze !!! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany o rany o rany!!!!Ty Kochana to chyba wiesz, że ja po prostu mam fioła na Twoje szydełkowe bombeczki, one są po prostu obłędne ! Maleńka sztuka. Istna perfekcja ! Jestem zauroczona tą delikatnoscią, pięknie Kochana Buziaki 💗💖❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, jakież one piękne!!! Nie mogę oczu oderwać. Cudne!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie ozdoby z koronką gipiurowe są u Ciebie rewelacyjne.Oczywiście perfekcyjne wykonanie.
    Zrobiłam jajeczka ale to nie te święta. Spróbuję na bombkach, tylko muszę je kupić.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bombki są cudne, podziwiam Cie ,że juz tyle ich zrobiłaś, ja w ubr zrobiłam kilka a teraz mam zamiar powiekszyc kolekcję:)) POZdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Magnifique !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  23. Очень красивые шары! Я восхищаюсь вами! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie się prezentują! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Robią niesamowite wrażenie! Są tak elegancko piękne! :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lindas inspirações encontrei aqui...obrigada!
    Doce abraço, Marie

    OdpowiedzUsuń
  27. Są po prostu cudne. Uświadomiłaś mi,że święta tuż, tuż

    OdpowiedzUsuń
  28. jeju, to jest piękne!! podziwiam! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem zachwycona:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Są po prostu CUDNE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Delikatne i eleganckie! Śliczne bombki.
    Buziaki!))

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne, najpiękniejsze bombeczki jakie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  33. O rajuśku jakie one są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem oczarowan tymi bombkami.. Koronkowa robota po prostu. Bardzo mi sie podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te bombeczki to prawdziwe cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczne!!! Bardzo ładnie będą prezentować się na choince. Uściski serdeczne.papa

    OdpowiedzUsuń
  37. Cuda, cudeńka :D Prześliczne są.
    Ja też się zastanawiałam czym kleisz te koroneczki, że nic nie widać. Okazuje się że ten klej jest bardzo uniwersalny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne, delikatne, romantyczne, poprostu ...Boskie są bombeczki Twe;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely work!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Łał!! Jakie piękne :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  41. Urocze !!!!
    Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo delikatne, eleganckie i urocze - przypominają mi płatki śniegu, którego tak brakuje na święta!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ptrzepiękne! Takie misterne i gustowne, a na dodatek moja ukochana koronka :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam serdecznie.
    Oglądając te wszystkie wspaniałości mam wrażenie że jestem w zaczarowanym świecie i nie ma tu żadnej przesady.
    Podziwiam i szczerze gratuluje talentu.
    Czy to są bombki szklane czy akrylowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję za miły komentarz!!! Bombki są akrylowe.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  45. Naprawdę piękności tworzysz! :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem nimi zauroczona :)
    przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne bańki 😍
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://georgievbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń