poniedziałek, 3 lutego 2014

Serwetka w kształcie kwiatka stokrotki

Witam!!!
Szukałam ostatnio wzoru na kolejną serwetkę do mojej kolekcji. Bardzo zainspirował mnie schemat serwetki w kształcie kwiatka stokrotki, więc postanowiłam ją sobie wydziergać. Wykonana jest z białego kordonka Cotton Filet, szydełkiem 1,50. Aby kształt serwetki lepiej się prezentował, delikatnie podkreśliłam żółtym kordonkiem obrzeża płatków. Myślę, że serwetka będzie idealnie pasować do każdego wnętrza. Średnica serwetki 38 cm.






Bardzo gorąco dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Witam serdecznie nowych Gości.
Cieplutko pozdrawiam i życzę miłego tygodnia! :)

56 komentarzy:

  1. Śliczna. Twoje rączki tworzą piękne serwetki. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa i śliczna serwetka :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna serwetka Dorotko:)))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z żółtym wykończeniem, to już jest wielkanocna serwetka- ślicznie ją zrobiłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz piękne serwetki. Podziwiam. I mam prośbę, czy mogłabyś podawać z jakiego pisemka korzystasz?
    Pozdrawiam.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Bardzo dziękuję za miłe słowa. Schemat tej serwetki pochodzi z zeszytu Diana Robótki nr.1/ 2008. Posiadam dużo starszych można powiedzieć archiwalnych zeszytów i często z nich korzystam.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  6. Piękna stokrotka ☺ Doniu widzę, że nie tylko ja tęsknię za kolorami wiosny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. This is very beautiful Donia!Great work!
    Wish you a happy week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwie wiosennie :)))))))))))))))))) Od razu lepiej na duszy mi się robi :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowy wzór, dziergania miałaś , oj miałaś , ale pięknie wyszła , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze perfekcyjna i dopracowana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że będzie się idealnie prezentować. Przecież jest idealna. Doniu - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż mam napisać aby się nie powtarzać?Te Twoje serwetki są tak piękne,że już bardziej się nie da ich lepiej zrobić.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna serwetka:) ja się nie mogę za nie zabrać, a wypadałoby zrobić kilka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna piękna serwetka w twoim wykonaniu !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna serwetka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastično,divno!!!
    Veliki pozdrav!

    OdpowiedzUsuń
  17. Znalazłaś świetny wzór i pięknie zrobiłaś! Świetna serwetka i ten brzeg dodaje uroku:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna wiosenna serwetka. Jak zwykle super zrobiona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo wiosenna i sliczna ;) pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy wzór :) ale to chyba jeszcze nie dla mnie, przynajmniej na razie :)
    Fajny pomysł z tą żółtą obwódką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna! Wspaniały wzór znalazłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest idealna pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo piękny jest ten wzór serwetki :)))
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna, wiosenna, może przywoła ja do nas.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiosennie u Ciebie się zrobiło :) śliczna stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana!Jak zwykle Twoje serwetki zachwycają perfekcyjnym wykonaniem !!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Красивая салфетка и обвязка золотистой нитью ее хорошо украшает! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  28. I cóż, znów zostaje mi tylko pojęczeć, że ja tak cudnie nie umiem:((( Prześliczna, już tęsknię za stokrotkami :) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy wzór :) I jak zwykle perfekcyjnie wykonany! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna ta Twoja serwetka-stokrotka.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała serwetka i niezwykły wzór. Idealna na wiosnę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam Dorotko Bardzo piękna serwetka taka wiosenna :)
    pozdrawiam Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny szydełkowy kwiatek , serwetka prezentuje się przecudnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo piękna i świetny pomysł z żółtą nitką! :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy wzór :) I bardzo ładnie wygląda wykończenie brzegu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zwykle perfekcyjna robota!!! Każdy szczegół starannie dopracowany, wykończenie płatków żółtym kolorem fantastyczne, jednym słowem PIĘKNOŚĆ. Pozdrawiam Sylwia (sylwil)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczna! Pozdrawia Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz taką widze i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

  39. " Jesus não julga, nem condena. Ele simplesmente ama." (Momento de fé)
    Uma linda e abençoada semana!!!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniała. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak dobrze,że można u Ciebie zobaczyć i wzór i gotowy efekt.Tak stokrotka piękna,a pomysł z obwódką efektowny.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniały efekt osiągnęłaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna srweta ładny wzór.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolejna wspaniała serwetka!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękna:) Brzeg w innym kolorku bardzo urokliwie sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Serwetka przecudnie wykonana, bardzo mi się podoba, dziękuję za schemat :) pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna i pięknie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolejne cudeńko, diamencik, w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna !!! bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna jest, wyślę wzór mojej mamie, ona ma dryg do serwetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przypadkiem weszłam i chyba zostanę, przeuroczo jest tu u Ciebie, robisz przepiękne rzeczy, pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń