niedziela, 3 listopada 2013

Szydełkowe gwiazdki

Witam!!!
Na niektórych  blogach już świątecznie więc i ja mam przyjemność zaprezentować kolekcję szydełkowych gwiazdek. Gwiazdki wykonane są z białego kordonka Cotton Filet, szydełkiem 1,50. Mogą być piękną ozdobą okien, witryn, stroików świątecznych jak i również ozdobą choinki. Dla zainteresowanych dołączam schematy.







Bardzo gorąco dziękuję za tak liczne odwiedziny i za miłe komentarze, które zostawiacie. Witam serdecznie nowych Obserwatorów, myślę, że zostaniecie tu na dłużej. Wszystkich cieplutko pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

57 komentarzy:

  1. Widzę Doniu, że u Ciebie już śnieży na całego :))
    Śliczne! Ja też coś działam w tej materii tylko czółenkami :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne śnieżynki , dzięki za schematy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. * Bardzo ładne gwiazdki *
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne gwiazdeczki!
    Te z bałwankiem w tle mogą również służyć za podkładki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzory jak wzory , ale jak tak pięknie je wyszydełkować...:)?Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bellissime stelle per l'albero d'Natale!
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
  7. ale sliczniutkie zrobiłaś te gwiazdki, jakie są proste i równo zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie oglądanie ozdób świątecznych przed 1 listopada to niesmak, a tak się zdarza już nawet w marketach. Jednak teraz masz rację - właśnie na nie czas. Piękne gwiazdeczki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazdki przepiękne już zapachniało świętami . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze chętnie skorzystam , dzięki Anulka

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne gwiazdki, za schematy dziękuję na pewno się przydadzą.
    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Gwiazdki są śliczne. Jak dobrze, że dołączyłaś schematy do nich.
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne gwiazdeczki. W ubiegłym roku miałam choinkę ubraną na biało, większość ozdób stanowiły takie gwiazdeczki, robione ręką mojej mamy, a mama ma 85 lat :) Całe życie dziergała! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne gwiazdki , sama zrobiłam dopiero sześć sztuk ,, Ciekawe ile ich u ciebie powstanie ,,

    OdpowiedzUsuń
  15. Divne zvezde-pahulje!!!
    Pozdrav...

    OdpowiedzUsuń
  16. 100% gwiazdki w gwiazdce, bardzo ładnie wszystkie zrobiłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak coraz bliżej święta:):):)
    Cudne gwiazdki.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  18. Gwiazdeczki są śliczne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności :-) Piękne gwiazdeczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, uwielbiam Twoje dzierganie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne gwiazdeczki:) Kiedyś dużo ich robiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne, uwielbiam takie. Przyznam, ze po przeproszeniu z szydełkiem też zrobiłam sobie trochę śnieżynek, ale ja mam problem z wykańczaniem prac, więc i śnieżynki leżą pozwijane w kącie..:( Czy uda mi się je usztywnić przed świętami?;)
    Doniu, Twoje są jak spod igły:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfekcyjne śnieżynki!:))) Przepięknie wyglądają:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Są prześliczne, uwielbiam gwiazdki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo piękne gwiazdki - dzięki za wzór na pewno skorzystam z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne te gwiazdeczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie da się ukryć ,że święta tuż , tuż :) Gwiazdki bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne gwiazdeczki!!! Też mam według tego schematu zrobione takie gwiazdki:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Dear Donia,your crocheted stars.are very beautiful!!They are very preety for christmas!!Thanks for sharing the pattern with us!!Have a lovely new week!!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  30. KOchaniutka gwiazdeczki cudne,Ty to potrafisz je cudnie zrobić ,jak i inne szydełkowe prace.POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczniutkie, perfekcyjnie wykonane.Dzięki za wzorki może sie przydadzą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Donia, красивые звезды. Спасибо за схемы. С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne serwetki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj Doniu przepiękne są te gwiazdki. Ja jakoś nie mam weny na razie na ozdoby bożonarodzeniowe ;) pozdrawiam Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne gwiazdki :-) :-) :-) Pięknie podkreślą świąteczny nastrój. Super, że załączyłaś schematy :-) :-) :). Gratuluję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gwiazdeczki śliczne! Będą pięknie zdobiły Twój dom ;-))

    OdpowiedzUsuń
  37. Och, piękne stworzenie .....
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniale sie oprezentują:) Ty to masz dopiero talent:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Będą wspaniałą ozdoba choinki i domu:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepięknie wykonane gwiazdki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczne śnieżynki - od razu piękna sceneria się stworzyła :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Śnieżynki są śliczne, wyjątkowe. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. ojoj ależ mi sie podobają te maleństwa :) są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo piękne wzory gwiazdek szkoda tylko że nie prezentujesz w poradniku wideo dla początkujących trudno jest z kreseczek załapać serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. takie gwiazdki to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń